Szczęśliwego 2015!

Szczęśliwego 2015!

Jan 01
Szczęśliwego 2015!

Kolejny rok za pasem, więc mimo chwilowego schłodzenia bloga (wiecie dobrze, że czasami tak mam, ale zawsze wracam, a po 1 stycznia najbardziej) daję znak życia i życzę wszystkim wiernym czytelnikom (oraz przypadkowym wejściom z wyszukiwarki oczywiście) jak najlepszego 2015 roku.

Obyśmy w naszych konsolach i pecetach gościli gry w lepszych wersjach niż alfa (nadal nie zagrałem w Unity z tego powodu), oby producenci zrozumieli, że samymi reedycjami i odgrzewanymi kotletami daleko nie zajadą i oby wreszcie przestali opowiadać smutne historie o tym, że 30 klatek na sekundę to standard, dzięki któremu gra staje się bardziej filmowa.

Sobie życzę dalszego rozkręcania www.gamesrepublic.com (idzie bardzo dobrze, jestem mega zadowolony z tego, co już osiągnęliśmy i co mamy zaplanowane na rok 2015) oraz znalezienia nieco więcej czasu na granie, bo mam z tym ostatnio spory problem. Problem nosi poboczną nazwę World of Warcraft, ale pewnie niedługo mi przejdzie.

Na zdrowie!

5 comments

  1. avatar
    grocal

    No to lecimy z tradycyjnym noworocznym koksem. Po pierwsze – serdeczne życzenia Kuba! Oby 2015 był co najmniej tak dobry, jak 2014.

    A po drugie:

    We don’t need roads
    Burn Nitro at exactly 88mph (141 km/h)

    Achievement z gry “The Crew”.

    Czyżby jakiś “Back to the Future” w 2015? Nie wiem jak to zinterpretować. Może zawodowy powrót do korzeni? Może powrót do dzieciństwa? Od kiedy 1+1=3 zacieram ręce na nadchodzące klocki LEGO, które były moim marzeniem w dzieciństwie.

  2. avatar
    Marian

    Więc wszystkiego dobrego w Nowym Roku, rozwoju bloga i wszystkich Waszych projektów, a przede wszystkim dużo…. grania 🙂

  3. avatar
    Simplex

    Cubitussowski wynalazek pierwszego achievementa w roku kwitnie na starym forum polygamii 🙂
    http://forum.polygamia.pl/dyskusje/pierwsze-osiagniecietrofeum-a-d-2015/

    “oby wreszcie przestali opowiadać smutne historie o tym, że 30 klatek na sekundę to standard, dzięki któremu gra staje się bardziej filmowa”

    Niestety kamyczek do naszego polskiego ogródka:
    http://www.gamepur.com/news/17313-why-dying-light-frame-rate-was-lowered-60fps-30fps-ps4xone-deliver-native.html

    Dokładnie rok wcześniej zapowiadali, że “celują w 60fps i są dobrej myśli”. A potem sprawdzili rzeczywistą moc tzw. “nekstgenów” 😉

  4. avatar
    Olas

    Wszystkiego dobrego rowniez

    Pozdrawiam

  5. avatar
    bluesboy

    Trofik “Na bogato” w Far Cry 4. Nie wnikając w szczegóły rok 2015 zapowiada się dobrze !

Leave a Reply